Re: Ludzie!Pomocy : OS2 problemy z obsluga partycji

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 09:43:14 MET

On Fri, 22 Dec 1995 08:48:35 +0100 you wrote:

>Mam dysk 520 MB.Podzielilem go na trzy partycje:
>
>C - 7MB
>D - 336MB (okolo)
>E - reszta
>
>Nastepnie zformatowalem C i D pod DOS'em i nagralem tam swoje programy
>(E nie ruszalem).Wreszcie przystapilem do instalacji OS2 WARP.I tu zaczynaja sie
>problemy.Gdy prz instalacji OS wgra sobie FDISK'a chce ustawic partycje ktora
>bedzie HPFS.W tym celu zainstalowalem na E BOOT MANAGER'a.OS stworzyl nastepna
>partycje - BOOT MANAGER.Dalej dodalem partycje C do menu MANAGER'a.No i teraz
> [...]
1. Domyslam sie ze C to mialaby byc boot-partition dla DOS'a?
   Nie ma takiej potrzeby. OS/2 mozna postawic na drive'ie logicznym,
   nie musi byc na partycji primary.
2. Boot manager powinien byc na poczatku lub na koncu dysku. Kiedy FDISKiem
   tworzymy nowa partycje o rozmiarach mniejszych niz wolne miejsce - pyta
   czy na poczatku czy na koncu. Ty pewnie odpowiedziales na poczatku,
   i majac juz te dwie partycje - wstawiles BootManagera w srodek.
3. Przy partycji 180MB HPFS raczej nie pokaze swojej mocy.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org