Re: Konfiguracja Linuxa

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 23:31:36 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
> Tylko ze w pewnym momencie przestajesz miec czas na reczna zabawe w
> tego typu hocki. Poza tym, 'Machines work, people think'. Nie wiem
> czemu ja mam wykonywac za moj komputer nudne, powtarzajace sie
> zajecia.
> A co do skryptow, wiadomo kogo bic. Co za problem szukac bledow w
> skrypcie ? (te akurat sa bardzo dobre)
Jak sie ma czas na przekompilowanie jadra to w ramach tego mozna
sobie na drugim terminalu poswiecic te 30 sekund dla vi config.lilo.
A wlasnie haslo 'Machines work, people think' i kilka skryptow ktore
juz kiedys dorwalem i mialy byc nieprawdopodobnie swietne
(lacznie z instalka Linux-a) przekonalo mnie ze niektore rzeczy
(przynajmniej zmiana jadra systemu) powinny sie odbywac pod scislym
nadzorem...