(no subject)

Autor: mrowieck (mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 15:25:36 MET

Wiem ze ten tematy by juz maglowany w zeszlym miesiacu
ale czy ktos moze mi jednym zdaniem odpowiedziec
1.Jak z wydajnoscia NEXTGEN-a 90 przy typowej pracy
biurowej (Pani sekretarka na maszynie(word) :-) )
2.jak on wypada przy 486DX4 100
3.Ja z praca jako client w sieci, Czy novell nie robi z nim
jaj ???
4.Czy on wogule nie ma coprocesora ???

I prosze bez uwag na temat firmy Optimus bo wszyscy wiemy
co to za jedni a i tak wiele firm u nich kupuje z roznych
powodow.

Marcin