Re: Przegladarka GIF i JPG.

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 17:54:45 MET

chopin_at_sgh.waw.pl (Piotr Kucharski) wrote:

>o wa, od razu rezydent :) w batchu mozna napisac ... hm, pierwsza spacje na
>poczatek na pewno, nie chce mi sie sprawdzac czy i ostatnia :)
>zreszta po co uzywac wersji demo, ktora jest taka pracowita w obsludze???
>[2 spacje trzeba nacisnac!!] :)
A do tego po miesiacu uzywania odmawia wspolpracy z komunikatem:
zarejestruj!
a jak zmienisz date pliku to wyswietla: ingerencja wirusa!

:(

Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *