Re: SIMM Shuttle

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 09:02:39 MET

On Wed, 20 Dec 1995 07:38:58 +0100 you wrote:

>Ja. Sprawuje sie dobrze (z P75 8x4MB)

Czyli nieslusznie sie obawialem, ze z powodu wydluzenia polaczen
moga byc klopoty z impulsami (czas narastania, odbicia etc)
na tych czestotliwosciach.
Choc ... P75 to 25MHz. Nie jest pene czy chodziloby
rownie dobrze na 33.

>Jeszcze nie wiem.

Pewnie niechetnie.
Zalecaja miec wszystkie SIMMy nie tylko o tym samym czasie
dostepu ale i tej samej marki.

>Ja placilem 35 PLZ za sztuke (ok 14$).

Ba! Przy takiej cenie chybaby sie sprobowalo,
ale niestety - jak pisalem, nikt tu tego nie mial

Dziekuje

Pozdrawiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org