Re: Ladniejszy OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 23:06:34 MET

On Tue, 19 Dec 1995 20:31:50 +0100 Jacek Derejski wrote:

>Mam nadzieje ze nadchodzaca nowa WARPa polaczy cechy
>jakie wymienil Grego. Efektywnosc (OS/2) + Efektownosc (W95),
>nawet kosztem jakiegos plagiatu.

Oby, oby.
Licze, ze te nadzieje nie sa plonne - z plotek i przeciekow
na temat Merlina moznaby tak wnioskowac.

>Wczoraj bylem w duzym sklepie softwerowym w Ottawie.
>Zauwazylem ze WARP zniknal z polek. Spytalem sprzedawcy.
>Nie. Nikt tego nie wykupil. Potrzebowali miejsca na inne produkty.

W Niemczech sytuacja jest o wiele lepsza.
W Niemczech jest jednak Stardock i tam juz od dawna nie brakowalo
niemieckojezycznego spreadsheeta, wordprocesora etc.

Rowniez i w Italii troche sie ruszylo. Ja w dwa tygodnie po rozpoczeciu
sprzedazy WARPa, usilowalem go kupic. Byl wykupiony prawie wszedzie,
tam gdzie go znalazlem byl wylacznie na FD. Zeby zdobyc go na CD musialem
dzwonic do IBM Direct.

Pozdrawiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org