Drivery do karty Trident

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 20:43:39 MET

Czy gdzies w sieci moge znalezc drivery do Windows 3.1 do karty Trident 8900?
Drivery, ktore mam na dyskietce z karta sa do Windows 3.0 i niestety czasami
wywalaja mi Windowsy w najbardziej nieoczekiwanych momentach. Niektorych
stron WWW nie udaje mi sie przez to nigdy zobaczyc.
Prosilbym o odpowiedz do mnie prywatnie a nie na liste bo na liscie jest za
duzo poczty i nie da sie tego wszystkiego czytac.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl