Re: CD-ROM Toshiba XM-5302B i Win95 ???

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 15:43:18 MET

On 14 Dec 1995, Piotr Banat wrote:

> Czesc!
> Mam problem z czytaniem z CD w Win95 (DOSie wszystko jest w porzadku). Opcja
> Add New Hardware nie wykrywa napedu. Zmienialem przerwania (I:14, I:15) ale to
> nic nie pomaga.
> Moze mam niepelna wersje Win95? (dyskietkowy upgrade, wersja EE, licencja)
> Bylbym wdzieczny za wszelkie uwagi na ten temat.

Zainstaluj sobie driver pod dose-m, config.sys. Potem sie modl.
Ale powinno zadzialac :))

Jarek

PS: Ciekawe jak to jest 32bity a najlepiej dziala z 16bitowymi
sterownikami :)))) OS/2 od razu wykrywa sam toske w obudowie (slave na
drugim kanale :)))))

# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #