Re: LBA i Win

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 15:06:51 MET

Uff, a juz myslalem, ze to koniec, a tu Marcin zadaje mi niebezpiecznie
szczegolowe pytania...:

1. Yes, it works with Disk Manager 6.03! W dodatku teraz mam 2 x 425Mb
   i sam dm nie jest potrzebny (przynajmniej tak mowi mi przy starcie,
   ale jeszcze nie chcialo mi sie odinstalowac).

2. Na moj rozum "LBA" i "Translating BIOS" to to samo. Poszukaj w swoim BIOS-ie
   takiej opcji, albo jeszcze "Large Disk" czy cos takie. Jak masz to se wlacz
   i wtedy powinienes nie miec problemow: panowie z OnTrack doradzaja wtedy
   wywalic swoje wspomagacze (zapewne xbios.ovl sie tym zajmuje, ale najlepiej
   nie kombinowac i po prostu odinstalowac tak, jak Pan Bog przykazal).

3. Moja wiedza praktyczna na ten temat (i ten w pkt.2.) jest zerowa: wiem
   tyle, co przeslalem na liste, ale jesli pisza, ze pierwsza bootowalna
   partycja (...hm, jak to by bylo po polsku? ;} ) ma miec tyle-a-tyle max,
   a reszte mozesz sobie zutylizowac, to pewnie te pozostale moga se miec
   ile zechcesz (i na ile cie stac :< ).

Pozdravka - juz chyba wszystko powiedzialem, co wiem, i drugie tyle, co
mi sie wydaje...