Re: Wiatrakologia

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 02:05:40 MET

Pawel Golik napisal:
> Po nabyciu odpowiedniego wiatraczka ("486 CPU cooler" - Taiwan)
> zorientowalem sie, ze za diabla nie pasuje, bo moj procesor jest w
> gniazdku ZIF. Wiatrak ma takie plastikowe cos, do zaczepienia na
> procesorze, z tym, ze w ZIF nie dziala (procesor przylega do gniazdka).
> Czy mam wyjac procesor, przypiac wiatrak i calosc wlozyc z powrotem (czy
> wystarczy dlugosci nozek)?

Hmmm, naturalnie to zalezy od tego jak to "takie plastikowe cos" wyglada ;-)
Jesli to cos ma ksztalt ramki, to oczywiscie tak (wtedy Twoj problem
przypomina to, jakbys chcial zalozyc skarpetki bez zdejmowania butow :-)

Podsumowujac: wpadnij do mnie (w Lodzi) to Ci to pokaze ;-)))

> Poradzono mi tez, zeby przed nalozeniem wiatraka posmarowac czyms, co
> uszczelni polaczenie i zapewni lepszy transfer ciepla.

Moze... W sumie nie spotkalem sie nigdy z koniecznoscia smarowania
zadnego CPU pod wentylatorem. Inna sprawa, ze dawno juz nie zakladalem
procesora 5 voltowego...

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/