Re: Przegladarka GIF i JPG.

Autor: Adam Lubszczyk (alubszczyk_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 10:22:12 MET

rafalr_at_mat.uni.torun.pl (Rafal Rauchflaisz) wrote:

>Pisalem wyraznie, ze szukam przegladarki ktora wyswietla "w kolko" dane
>obrazki, chocby byly tylko dwa, a nie wylaczala sie po jednokrotnym
>wyswietleniu.
>Tego QPEG czy QPV nie robi.

Czesc
Nie naleze do grupy dyskusyjnej,ale przegladam ja na NEWS

Mam przegladarke GIF i JPEG spelniajaca twoje warunki o nazwie DVPEG.EXE.
Sciagalem ja z Internetu jako

ftp://sunee.uwaterloo.ca/pub/jpeg/viewers/DVPEG301.ZIP

Aha! Jest to przegladarka DOS'owa.

Adam Lubszczyk
Rybnicka Spolka Weglowa S.A.
e-mail alubszczyk_at_rswnx.rsw.pl