Re: Przegladarka do przezroczy

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 20:46:35 MET

Przemyslaw Misiak (sumo_at_zse.bydgoszcz.pl) wrote:
: No dobra a co ze strona sprzetowa.
: Interesuje mnie jak mozna bylo by nalozyc przezrocza na film Video.
: Najlepiej by mi pasowalo gdybym w odpowiedzi dostal rozwiazanie
: problemu od strony technicznej.

Dwie kamery i blue-box.

: Jestem amatorem elektronikiem i sam bym chcial cos takiego zlozyc.
: Czy ktos wie jak to powinno dzialac.

Jak - to nie problem. Pytanie tylko, czy masz mozliwosc wykonania ukladu
rzedu 100k tranzystorow..?

: Czy mozna by bylo kozystac z wyjscia VGA czy trzeba by bylo zaangarzowac
: specjalna karte Video.

Najprosciej? Kupujesz specjalna karte ('Studio TV w pececie').

Albo sprawdzasz, czy jakis Frame grabber nie ma tych mozliwosci.

Ewentualnie wracamy do pomyslu z Bluebox'em + VGA->PAL konwerter.

Albo odpalamy Amige.. W tym faktycznie od Peceta jest lepsza..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |