Re: M$ versus the World

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 20:24:22 MET

Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL) (Marek Andruszkiewicz) wrote:
: --> > U.S.News: Microsoft vs. the World
: --> > Microsoft has declared war! Bill Gates has launched an aggressive plan
: --> > to capture the Internet market, and you can read all about it in this
: --> >
: --> Ja bym sobie nic z tego nie robil. M$ oglaszal nie jedno i co z tego
: --> wyszlo? Win95.
:
: Hehe :-) Juz to widze: M$ vs Netscape :-) ciekawe, kto wygra ? :-)

Jak by mialo dojsc do wojny? Nie mam zadnych watpliwosci kto by wygral.

1) Ile ludzi tworzy Netscape? Jaka suma wystarczy, zeby wiecej nie chcieli
   pisac zadnego programu? Jaki to ulamek procenta zysku MS?

2) O ile spadna zyski Netscape, jak sie okaze ze ich program z W95 nie
   chodzi...

Jarek.