Re: Poczta na OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 15:14:19 MET

On Thu, 14 Dec 1995 13:43:45 +0100 you wrote:

>Czesc.
> Czy ktos uzywa programu pocztowego UltiMail Lite z OS/2 Warp?
>Chcialbym sie czegos o nim dowiedziec. Czy mozliwe jest czytanie poczty
>przychodzacej na inny komputer (UNIX). Czy program ten wspolpracuje moze
>z pakietem klienta sieci Netware (interesuje mnie czytanie poczty przychodzacej
>na serwer Netware bez instalowania serwera POP--czy to w ogole mozliwe?).

Mimo mojego wielokrotnie tu prezentowanego pozytywnego stosunku do WARPa
- odpowiedz brzmi: UltiMail Lite z Bonus Pack'a OS/2 nadaje sie wylacznie
aby go o kant d... rozbic. Jest to jedyne w Bonus Packu narzedzie
CALKOWICIE bezuzyteczne. Bajery, rowery i wodotryski, a rownoczesnie
tragiczna wprost nieoperatywnosc. Nie mowiac o tym ze pozera zasoby
jak Oracle przeszukujacy Gigabajtowe pliki. Podejrzewam, iz zostal
napisany przez M$. Nie jako sabotaz, bynajmniej. Nosi wszelkie znamiona
"stato di arte" programistow M$.
  Zaznaczam, iz nie jest to tylko moje zdanie - na kazdej mailingliscie
o tematyce OS/2 mozna to przeczytac. [A ja czytam polska, wloska, dwie
holenderskie i 3 amerykanskie]
  Nalezy szybko to skasowac (a miejsca to badziewie tez zajmuje od jasnej
cholery) i rozgladnac sie za czyms innym. Polecam www.leo.org, ktory nie
jest moze tak bogaty jak hobbes.nmsu.edu czy ftp-os2.cdrom.com, ale
z reguly nie ma tam smieci i do kazdego programu do sciagniecia jest
krociutki opis na W3. Dobrym rozwiazaniem jest rowniez zajrzenie na
"OS/2 Must have utilities and FTP sites" czyli
http://www.teamos2.org/software/must_have/h3index.html.

Tworca ftp-servera z "Neologic Internet Suite" (swietny produkt, lecz
wersja shareware dziala miesiac) poszukuje beta testerow
do maild/smtpd/popd (bedzie to taka "suite pocztowa") -
z dalszej czesci Twojego pytania wynika iz mogloby Cie
to zainteresowac.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org