Blad w MsWord 6.0

Autor: Mariusz Wolek (wolek_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 19:44:52 MET

Czesc!

Mam ostatnio problem z polskim Word-em 6.0 produkcji pewnej firmy ktorej
nazwy z litosci nie wymienie. Otoz proba zapisu edytowanego tekstu konczy sie
wyswietleniem komunikatu ze (cytuje z pamieci) 'Tekst jest zbyt dlugi i nie
mozna go zapisac'. Z tego co wiem jest to blad Word-a. Czy ktos wie jak temu
zaradzic?

--
                                 Sasquache (wolek_at_ii.uj.edu.pl)