Re: PARTYCJE NA TWARDYM 850MB - PYTANIE

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 19:37:00 MET

jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:
> Mozna, mozna... ja widzialem jak dziala. Ino najpierw trzeba
>zdefragmentowac (lame DOS!), no i oczywiscie nie podzielisz na
>partycje pelnego dysku. W skrocie, fips pozwala na kurczenie i
>powiekszanie partycji.
>
>ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/sunsite.unc.edu/
>distributions/redhat/dos/fips11.zip
>
>jwr
>Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
>http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl

co mi po takim dysku, skoro zostana mi duze klajstry ? statystycznie
stracona polowa klajstra na plik dla plikow wiekszych rownych poltora
klajstra. dla mniejszych jest jeszcze gorzej. ale ty to wiesz,
natomiast moze tego
nie wiedziec eksperymentator proszacy o rade :)

pozdrawiam,

ps: jak juz dzielisz ten dysk, unikaj partycji wiekszych od 512MB jak ktos
    troche wczesniej tu zauwazyl.

--
                          oOOo