Dodawanie systemow.

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 17:49:38 MET

Zwracam sie z teoretycznym pytaniem (jednak moze ono zaowocowac calkiem
praktycznymi rezultatami): jako hobbysta (jak to milo tak powiedziec po
tym, co ktos napisal o hobbystach...) chcialbym sciagnac na swoj hdd
systemy, ktorych jeszcze nie znam, a warto poznac - chodzi mi o OS/2
i Linux.

To byl wstep, teraz pytanie: jakich operacji musze dokonac, aby
je umiescic na dysku, zeby sie bootowaly? Partycje robilem spod DOS-a,
czy przypadkiem nie musze na nowo dzielic spod czegos innego (bo ja wiem,
np instalatora systemu, bo przeciez nie spod aplikacji pod jego kontrola).
Jak generalnie pomyslec kolejnosc instalacji, gdybym chcial zrobic sobie
calkiem dobrze i instalowal oba (DOS/Win 3.1 na razie nie zamierzam sie
poozbywac z roznych powodow, a szczegolnie tego, ze to mam juz gotowe,
a nad nowosciami lubie sie troche poznecac, wiec to juz 3 systemy)?

Przepraszam, ze troche sie powtarzam, niedawno bylo o kilku systemach
na jednym dysku, ale oczekuje praktycznego sposobu postepowania, zaczynajac
od zera, czyli od DOS/Win :), bo to zbyt powazna sprawa na moje eksperymenty.