Re: Uzywac czy nie ???

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 09:03:21 MET

Michal Sobkowski napisal(-a) :
> Gratuluje niezwyklego poczucia humoru! Ale mu dogryzles! Dobrze mu
> tak, po co zdradzil sprawe i zainstalowal Win95.
> Tylko na przyszlosc takie postingi dawaj na chomor lub hihot, bo na
> pececie oczekiwana jest odpowiedz merytoryczna, na ktora Cie
> najwyrazniej nie stac :-(

> Pozdrawiam,
> Michal

A wiec pociesze Cie. Wyslales krytyke mojego postingu a sam nie dodales nic
tworczego. Tez ladnie. Tak dalej. Proponuje abys wysylal podobne odpowiedzi
na WSZYSTKIE postingi na tej liscie. Ja osobiscie nie mam sobie nic do
zarzucenia gdyz bardzo duzo staram sie pisac.

A jesli juz tak bardzo chcesz realiow to musze Cie zmartwic: CALY win9X jest
BARDZO 16-bitowy (nawet nie napisze ze system operacyjny). W zwiazku z tym
mozna uzywac 16-bitowych sterownikow.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>