Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 20:53:29 MET

KLOSS_at_plpuam11.amu.edu.pl wrote:
: Albo moze do czego go uzywacie?
: Bo Ja tez sobie chcialbym zainstalowac Linuxa, ale tylko jako ciekawostke;
: a tu (na tej liscie) czytam ze ciagle ktos uzywa tylko Linuxa.
:
: Kloss
: P.S
: Dodam ze na codzien uzywam komputera do pisania baz danych (Clipper, C++).

No to wyobraz sobie, ze zamiast typowej konfiguracji (Novell+pecety)
stawiasz Linuxa i terminale. W sumie same zalety:

1) megabajty nie pelzaja po ethernecie.
2) terminale sa znacznie prostsze niz pecety
3) mozna myslec o zdalnych stacjach
4) nie ma problemu ze zorganizowaniem wymiany poczty pomiedzy
   filiami.

Niestety, sa tez smutne strony....

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |