Tydzien informatyki na SGH - burza

Autor: Marcin Cieslak (saper_at_elf.sgh.waw.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 15:23:20 MET

> Subject: Slon a sprawa polska
>
> a dokladniej:
> "Moralny wybor systemu operacyjnego" a "Tydzien informatyki na SGH"
>
> To ewidentny przyklad: rownie dobrze moglby to byc tydzien informatyki
> Billa Gates'a a nie Studenckiego Kola Naukowego Informatyki.
> I co Wy tam robicie w tym cholernym Kole?

Zapraszam na WWW: http://www.sgh.waw.pl/org/skni/skni.html
Dzial "Co zrobilismy...". Dobrze pisac o tym o czym sie wie.

> Jesli sie nazywa "Naukowe" a nie "hobbystow wychowanych na Bajtku"
> to czyz nie mozna bylo POKAZC ludziom na ktorych obecnosc chyba liczycie
> ze ISTNIEJA ALTERNATYWY??

Tym bardziej boli, ze IBM mial swoj naprawde WIELKI dzien 30 marca 1995,
i to nie tylko Warpowy, ale byl tez AIX-PowerPC i nie tylko. Skutek:
Pisze do Was z komputera IBM RISC System/6000 z AIXem 4.1.4 (wersja
polsko-amerykansko-jaka-tylko-chcesz). Byla to najwieksza impreza do czasu
Tygodnia Informatyki i trzeba powiedziec, ze ludzi przyszlo mnostwo.
Dzieki temu nasze kolo jest dobrze zaopatrzone w OS/2 Warpy, ktore sa
niewykorzystane z powodu braku szybkiego sprzetu PCtowego a takze z braku
podstawowych narzedzi internetowych (w III'95 nie bylo jeszcze WarpConnect,
a szkoda). Przypomne, ze wtedy Windblows 95 bylo w powijakach, z zawieszajacym
sie screen saver'em "Chicago is cool".

Swoja droga, szkoda, ze clou programu Tygodnia to Microsoft. Nie ma IBM,
Apple'a.... Niestety, nic na to nie poradze. Ja osobiscie twierdze, ze Win9X to
taka zaslepka, prezencik gwiazdkowy dla komputera. Jest przynajmniej okazja
do postawienia paru trudnych pytan..... (spece od marketingu i tak sie wywina).

> Wku#####ony
>
> Grego

Rowniez,
              << Marcin Cieslak // saper_at_sgh.waw.pl >>