Re: Miro 12SD

Autor: Michal Rolka (Michal.Rolka_at_alf.igo.katowice.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 18:09:39 MET

In article <4ajj9m$ro3_at_parnas.mimuw.edu.pl>,
   tbauer_at_zoolook.chem.uw.edu.pl (Tomasz Bauer) wrote:
>Mam mozliwosc kupienia komputera z karta graficzna Miro 12SD. Czy ktos z
>szanownych listowiczow jest w stanie mi powiedziec, co warta jest ta karta?

Przetestowac!!! Ja to zrobilem i dlatego jej nie kupilem. Wiele programow
dzialalo dosyc dziwnie. A w innym komputerze _ta_sama_ karta dziala perfect.

   Michal Rolka
   Instytut Gospodarki Odpadami Zaklad Systemow Informatycznych
   FidoNet: 2:484/26 http://alf.igo.katowice.pl/~rolka/index.html