Re: HELP! Jumpery na dysku Seagate.

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 15:37:26 MET

Na wszystkie tego typu klopoty serdecznie polecam skorzystanie z weba:
ostatnio sam mialem problem ze starym Connerem CP3000, ktory na stale
mial gdzies zapisane 2 glowice i ponad 1000 sektorow (kazda podgladarka
stanu dyskow tak wychodzilo, plyta automatycznie tez tak widziala!!!),
tymczasem ruszylem glowa i sprawdzilem pod http://www.conner.com/, gdzie
dowiedzialem sie, ze wlasnie 5 glowic i 980 sektorow... Po uwzglednieniu
tego i dalszych pierdol ruszyl i dziala. I pozostaly mi tylko 2 wnioski:

1) warto sprawdzac pod www.xxxxxxxx.com,
2) niewazne, co dysk mowi, wazne, co robi.

... choc dreczy mnie po nocach, dlaczego klamal? AI to umie?