Re: WIN95-tips

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 16:54:48 MET

On Fri, 8 Dec 1995 15:36:42 +0100 you wrote:

>Grzesiu nie denerwuj sie! Nie wszyscy uzywaja komputerow do powaznych
>prac. Dla niektorych rozszyfrowywanie msdos.sys jest celem w zyciu, tak
>samo jak dla innych skonczenie Civilization. O ile mniej sprzedano by
>komputerow, gdyby tacy ludzie nie istnieli.

Alez ja nie mam nic przeciwko nim.
Nich sobie zyja, bawia sie, pracuja, itd...
Niech rowniez zadaja pytania - chetnie wszyscy im przeciez pomagamy.
Od tego m.in. sa mailinglisty.
A jesli takich postingow jak "inkryminowany" bedzie wiecej
to ja niestety sie bede musial wyniesc -
ja po prostu nie mam czasu przedzierac sie przez masy smiecia,
po to by od czasu do czasu znalez cos ciekawego.
Odbieram ponad 150 maili dziennie.

Pozdrawiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org