Re: zemsta Win'95?

Autor: Kromer Wojciech (mms004_at_loqi13.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 10:56:54 MET

On Wed, 6 Dec 1995, Jacek Kijewski wrote:

> Tak bylo i u nas - na szczescie jeden mieszacz grzebiac recznie po
> tablicach partycji, fatach i innych takich naprawil. Plug&Pray...
>
> *******************************************************************************
> * " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
> * nie rozni sie od magii" *
> * *
> * Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *

   Sloniu, zaden mieszacz. Dlaczego ty zawsze tak nazywasz ludzi, ktorzy
sie choc troche znaja na tym, co robia.

PS. Win'95 bardzo lubia (przynajmniej w tamtym przypadku) zapisywac w
Master Boot Sectorze pierwszy sektor swojego katalogu. Najlepiej
wczesniej go sobie spisac (chodzi o pozycje z tablicy partycji, bo reszta
zawsze jest taka sama), bo jak padnie, to wszystko w zasadzie istnieje,
tylko nie za bardzo wiadomo gdzie.