Re: tcpip.nif pod OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 02:07:30 MET

On Thu, 7 Dec 1995 21:48:33 +0100 you wrote:

> [...]

IBM TCP/IP jest produktem komercjalnym - za to sie PLACI!!!
To TCP/IP w WARPie nie jest pelne, umozliwia "internetowanie"
ale nie budowe sieci na protolkole TCP/IP.
[Nawiasem mowiac IBM TCP/IP uchodzi za jedna z najlepszych, a wielu
fachowcow twierdzi ze wogole najlepsza implementacje tego protokolu]

>zglos sie do IBM Polska albo do Perytu. ew. spraw sobie upgrade do OS/2
>Warp Connect (OS/2 z wbudowana obsluga sieci poprzez karty sieciowe - nie
>tylko SLIP/PPP), ktory ma mozliwosci porownywalne z unixami czy WinNT AS
>(w tym konta itd).
>
>karpio

Mimo mojej (ODWZAJEMNIONEJ) milosci do OS/2 - nie odwazylbym sie porownywac
Connect'a z unixami czy NT (chyba ze w tym ostatnim przypadku chodzi
o workstation, bo kodu AS to ja nie znam). OS/2 LAN Server - to sie
natomiast porownan nie boi. Co nie oznacza bynajmniej ze rada Karpia jest
zla - wprost przeciwnie, upgrade WARPa do Connect'a kosztuje tak niewiele
a dostaje sie za te pieniadze tak duzo, ze warto to zrobic nawet jak sie
nie ma zamiaru wlaczac do sieci. Zas jesli o sieciach mowa - Connect nie na
darmo nazywa sie Connect, pod wzgledem mozliwosci laczenia sie z
najrozniejszymi sieciami - jest to produkt, ktory ABSOLUTNIE nie ma sobie
rownych na rynku. W dodatku za dumpingowa wprost cene.

Grego

A propos NT - przeczytalem ze certyfikat bezpieczenstwa C2 czy jak mu tam,
ktory przyznano WinNT Server, a ktorym M$ sie tak chwali w reklamach,
dotyczy WYLACZNIE Servera! Tzn. - pod warunkiem ze nie jest wlaczony
do zadnej sieci. Niezle co? DOS'owi mozna przyznac certyfikat bezpieczenstwa
w klasie X10 pod warunkiem ze sie wogole nie wlacza komputera na ktorym
jest zainstalowany. :-)

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org