Re: PTS-DOS, GNU-DOS

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 21:59:26 MET

>1) czy ktos wie gdzie znalezc dostepnego przez ftp PTS-DOSa

handlowy PTS jest programem komercyjnym. nie mozna go znalezc w
"normalnych" ftp-sitach. jak chcesz to mam wersje beta 32-bitowego PTS'a
7.0 (takie win95 bez okienek, podobno bedzie mozna wymienic dosa
uruchamianego przed win95 na niego wlasnie), ale niewiele rzeczy pod nim
pracuje poprawnie, poza tym ze stabilnoscia sa czasem poblemy. swoja
droga ten PTS to naprawde niezla rzecz.

>2) czy ktos wie jak przebiegaja postepy z GNU-DOSem?

nie wiem, nie mam, nie znam, nie uzywam, nie... :))

karpio