Re: Ekranoznacznikimpulsoswietlny

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 18:29:25 MET

On Thu, 7 Dec 1995 13:04:52 +0100 Aleksander Cianciara wrote:

>Prawde powiedziawszy znudzily mnie juz tematy w stylu: "mam karte XXX
[...]
>Mysle, ze wszyscy juz sie zetkneli z okresleniem w tytule (dla tych co
>nie wiedza co to przypominam : to pioro swietlne). Proponuje stworzyc
>slownik dziwolagow jezykowych zwiazanych z komputerami.
>Na poczatek dodam jeszcze :
>
>tisipiajpi,
>drajwersy.
>
>Kto da wiecej.

To co ja proponuje nie jest bynajmniej dziwolagiem,
lecz najbardziej udana proba polonizacji jakiegokolwiek
angielskiego terminu z zakresu komputerologii. Przeczytalem
to lata temu w "Bajtku" czy innym "Komputerze", i bardzo mi
przykro ze sie nie przyjelo. Chodzi mi o "miedzymordzie".
Czego to jest polonizacja, to chyba wszyscy sie domyslaja.

Grego

> Life is brutal and full of zasadzek.

Uparciuch.
Przyslowia sa madroscia narodow wiec nikt nie powinien sobie roscic
praw do ich dowolnego zmieniania. To przyslowie brzmi:

Life is beautiful but full of zasadzkas.

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org