Re: Co to za user ?????

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 11:42:32 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Tak ale u mnie FROM nie jest zgodne z HELO i mam problem. Poza tym jak
: stwierdzil "dozorca listy" nikt takowy nie jest zapisany. Ot taki Jozef
: Tkaczuk.

To wcale nie bylo tak. Ja stwierdzilem, ze na polonezie(.man.lodz.pl) nikt
taki nie jest zapisany. To jest problem w mirrorze peceta w Zielonej
Gorze. A propos: ja nie czytam peceta. Jesli sa takie problemy prosze mi
wyslac maila. Czy problem juz sie rozwiazal?? Jesli nie to prosze aby
ludzie z Zielonej Gory poinformowali o tym admina w Zielonej Gorze. W
przeciwnym razie bede musial usunac mirror z listy.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wilk                            Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl	           Zaklad Miejskiej Sieci Komputerowej