Re: drukarka Star 15 FR

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Wed 06 Dec 1995 - 22:33:43 MET

Pawel Czezyk writes

> Czy ktos z was posiada instrukcje od drukarki Star 15 FR ?
 To ja.
> Interesuje mnie rozpiska przelacznikow SW 1-8.
  SW 1, 2 Emulation & Character set
     ON ON Standard STD#1
     ON OFF Standard IBM#2
     OFF ON IBM IBM#2
     OFF OFF IBM IBM#2
  SW 3 Page length ON=11" OFF=12"
  SW 4 5 6 7 International character set
     ON ON ON ON USA
     OFF ON ON ON France
     ON OFF ON ON Germany
     OFF OFF ON ON England
     ON ON OFF ON Denmark I
     OFF ON OFF ON Sweden
     ON OFF OFF ON Italy
     OFF OFF OFF ON Spain I
     ON ON ON OFF Japan
     OFF ON ON OFF Norway
     ON OFF ON OFF Denmark II
     OFF OFF ON OFF Spain II
     ON ON OFF OFF Latin America
     OFF ON OFF OFF Denmark/Norway
     ON OFF OFF OFF Irish
     OFF OFF OFF OFF Not used
  SW 8 Not used leave ON

> Czy to ustroistwo poza tym jest programowane przez przyciski na
> pulpicie operatora ?
> Jezeli tak to bylbym bardzo wdzieczny za przedstawienie mi opisu
> programowania.
 Tak. W momencie wlaczenia trzeba trzymac ON_LINE, PAPER_FEED i SET/EJECT/PAPER
 to zacznie podawac opcje. Uzywajac SET/EJECT/PAPER i PAPER_FEED mozna
 przesuwac glowice, ustawiajac na odpowiedniej opcji. Klawisz ON_LINE zatwierdza
 wybor. Zapisuje sie to od razu do pamieci. Klawisz PITCH wraca o jeden poziom
 menu do gory. Struktura jest taka:
                             Main menu
      | | |
  Print current settings Instalation menu Use factory settings

    | | | | |
Command menu Font menu Print menu Paper menu Forms menu

Opis wszystkich pozycji kazdego menu jest troche dlugi. Jesli chcesz sie jeszcze
czegos dowiedziec to pisz do mnie na moj adres, to poszperam i postaram sie
pomoc.

> Z pozdrowieniami Pawel

  Rowniez pozdrawiam

      Seweryn