Re: problems

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 06 Dec 1995 - 19:09:06 MET

Maciej Filipiak napisal:
> trumpet-user_at_Lublin wrote:
> : Mam problem:
> : Zapomnialem hasla do mojego BIOS`u ( AWARD - ver. chyba z 94'08 ).
> : Chodzi tu o SUPERVISOR PASSWORD to znaczy moge normalnie korzystac z
> : komputera, jednak nie moge zmieniac zawartosci BIOS'u .
>
> Wylacz kompputer, sciagnij obudowe, i na dwie sekundy zrob zwarcie na bateryjce
> potem komputer wszystko zapomni co ma w biosie ( hasla terz )
> - wejdz do setapu i zrob autodetect itd.

Niekiedy malo!

Ale nie martwcie sie: jest takie magiczne haslo, ktore otwiera wszystkie
AWARD BIOSy. Gdzie ja je mialem...?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |