Re: PC-Mac

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi07.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Dec 1995 - 18:23:06 MET

On Tue, 5 Dec 1995, Arkadiusz Baraniecki wrote:

> Czy ktos zna sposob na polaczenie PC i Maca?
> Niestety nie moge wlaczyc Maca do sieci, a chce (musze) zapewnic
> komunikacje z PC. Chodzi o przesylanie duzych plikow binarnych. Dyskietka
> czesto nie wystarcza. Idealnym rozwiazaniem byloby cos dzialajacego jak
> Interlink na Pecetach. Nie musi byc szybkie, ale pewne.

 A czy Mace nie maja wbudowanego zlacza AppleTalk? Jak ma, to polacz
kablem z Pecetem. Jako oprogramowanie sieciowe mozesz uzyc Lantastic - z
tego, co wiem, to istnieje juz wersja na makowki.

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *