Re: Karty graficzne - opinie

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Dec 1995 - 13:19:54 MET

> A moze jeszcze drobna informacja : Ile to kosztuje i gdzie to mozna kupic
>(kto to sprowadza).

swoja karte kupilem z ogloszena od czlowieka ktory ja kupil w berlinie. w
polsce dystrybutorem herculesow jest altkom jesli dobrze pamietam. inne
karty na tsengach (np. stb lightspeed, diamondy, eagle, genoa phantom 32,
czy z tanszych cardex, shasta, machspeed) mozna kupic w wielu miejscach -
niestety zapotrzebowanie jest znacznie wieksze niz ilosci sprowadzane do
polski - trzeba szukac, a kupic naprawde mozna jak sie chce... nawet w
naszym pieknym kraju. ceny zaczynaja sie od okolo 2.5mln za niefirmowe
karty z 1mb (nie polecam), do prawie 7mln za najmocniejszego herculesa.
herculesy mozna dostac np. w lubelskim escomie (nie wiem jak jest w
innych miastach). mysle ze kazdy powazny sprzedawca sprowadzi ci taka
karte jesli dokladnie powiesz o co chodzi. cena jest jeszcze jednym
mocnym argumentem na korzysc tsengow. z dostepnoscia jak mowilem - jest
roznie (zwlaszcza teraz - koniec roku), ale czasem trzeba odrobinke
pocierpiec, jak sie chce miec naprawde dobry sprzet za stosunkowo
niewielkie pieniadze. a ze istnieja tansze karty? owszem, istnieja... ale
biednych nie stac na tanie rozwiazania...

karpio