Szamani (Re: Optimus Harvard)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 00:34:09 MET

Grzegorz Szyszlo napisal:

> to i ja sie doloze. niepewne instalacje przy mnie zdzieraja kopyta :))))))
> a jak cos nie dziala i przyjde, to z reguly zaczyna dzialac bez
> interwencji. no coz. przypadki. jak pojde, to znowu nie dziala :)

Widze, prawdziwi specjalisci emituja jakis specjalny rodzaj Energii
Naprawiajacej Wszystko Co Sie Da (ENWCSD) ;-)
Coz, to prawda. Czesto zdarza sie, ze przychodzi klient i krzyczy:
   "Za diabla nie chodzi!"
Na to ja patrze, uruchamiam i krzycze:
   "Za diabla chodzi!"

Prawda jest taka, ze rzeczywiscie nic sie nie robi oprocz paru zbyt
oczywistych rzeczy, zeby o nich wspominac (np. wlaczenie zasilania przy
monitorze albo przemianowanie autoexek.bat z powrotem na autoexec.bat
- to naprawde BYL problem ;-)

PS: Poza tym dosc dobrze dzialam na monitory ze skaczacym obrazem ;-)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |