Re: Procesory

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 22:48:13 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> nie wiem na co macie wplyw a na co nie. jako klient chcialbym tylko miec
> mozliwosc w dowolnej chwili zakupienia dowolnych podzespolow, nawet placac
> odrobinke wiecej... moze wprowadzcie specjalna cene na takie okazje?
> powiedzmy 10% drozej, a mam od reki? ;)
>
> poza tym ktos napisal troche wczesniej zebyscie zamowili tych procesorow
> z 5x wiecej - naprawde nieglupi pomysl...

Uch, Twoje listy to sama poezja. Naprawde sie spodziewasz ze nie wpadlismy
na ten razjonalizatorski pomysl? (wlasnie wymyslilem - jakby tak kazdy
procesor 486 mial nozki krotsze o .5 mm, to na 1 takim procesorze zarabiamy
84 mm (!!!) co pozwala zaoszczedzic na okolo 20 nozek (pesymistycznie), przy
9 takich oszczednosciach mamy na 10-ty procesor extra (plus na odpady).
Bomba, no nie ?). Otoz Intel NIE moze nam sprzedac wiecej, no chyba ze
procesory AMD ...

> poza tym poszukuje firmy, w ktorej moglbym kupic karty vlb na et4000ax z
> 1mb. poza tym chcialbym wiedziec, gdzie mozna kupic machspeeda z w32p 2mb
> vlb i herculesy dynamite power vlb 2mb. cena nieistotna, ilosci dosc duze.
>
> karpio

Wiem ze kiedys mielismy (dosc no name) oraz wiem ze bawi sie w Herculesa
firma Altkom (W-wa). Maja nawet swoj server www (www.altkom.com.pl) ale jako
ze to nie jest altkom servis, tylko c/os innego, nale prosic o
przekierowanie. No chyba ze zmienili ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>