Re: Intel Zappa

Autor: Rafal Rumian (rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 07:48:09 MET

Tomasz Makara (MAC_at_soi.riviera.pw.edu.pl) wrote:
: > Acha pierwszymi mozliwosciami jakie sprawdzilem bylo Ctrl_Alt_+ i
: > Ctrl_Alt_-. Wydaja przy naciskaniu dzwieki, ale na oko nic oprocz
: > tego. Do czego wlasciwie sa te kombinacje. Na pewno nie do blokowania
: > klawiatury i do APM bo to mam zablokowane.
: U mnie naprzyklad sluzy to do wlaczania i wylaczania cache'u (co jest w/g
: mnie wygodniejsze niz turbo (ktore jest na obudowie))
: Tomek

Przelaczanie z klawiatury na Zappie dziala. Niestety jest pewne zalozenie,
przy ktorym powyzsze zdanie jest prawdziwe. System musi byc uruchomiony
bez managera pamieci.

Rafal Rumian
(rrumian_at_ict.pwr.wroc.pl)