Re: Mistyfikacja

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 21:00:14 MET

>Windows95 - 16 bitowy system?
>Jest tylko jedna watpliwosc.
>Sprobuj zalozyc excluda w configu - jest ignorowany.
>Podobno to dlatego ze startuje w trybie chronionym
>a tryb chroniony jest zdajesie 32 bitowy.

win95 jest niepelno32bitowy, czyli 32bitowy inaczej. nie widze sensu zeby
to dalej dyskutowac, odsylam do dokumentacji i wielu artykulow na ten
temat. nawet sam m$ to przyznaje.

>A tak poza tym Windows95 jest kiepskie choc o 500 %
>lepsze od starych.

ja sie z tym zgodze tylko czesciowo. predkosc pracy oraz wymagania wzrosly
tak bardzo, ze moim zdaniem straty sa wieksze niz zysk...

>A lista dyskusyjna n/t tego "systemu" i tak by sie przydala
>chocby dla szarych ludzi.
>Czytajac wiekszosc wypowiedzi na temat Win95 odnosze wrazenie
>ze nie maja na komputer ktory bedzie im ganial z tym. ;}

dx4/120, porzadna plyta gl (np. cache 15ns i troche bajerow), karta
hercules dynamite power 2mb, cache kontroler dysku tekram 286/20 z 1mb
cache, 12mb ram, 2x hdd (razem 700mb), sb do zabawy, cdrom i troche innych
wynalazkow... sorry - ale jesli taki sprzet nie wystarcza aby odpalic
system operacyjny dla biurwy... swoja droga standardem w polskich urzedach
jest maszyna troche slabsza niz 386dx40, trident8900, dysk conner czy inny
quantum i 4(2)mb ram...

>A o prace dla informatykow nie ma sie co martwic - ludzie
>i tak nie opanuja zadnego systemu w pelni dobrze i pomoc
>wykwalifikowana bedzie jeszcze dlugo niezbedna (chyba ze wymysla
>komputer i oprogramowanie o IQ > od IQ sredniej biurwy.

hm... to moze lepiej zatrudnic malpy w biurach? gdziesz czytalem texcik z
ktorego wynikalo, ze 2 malpy maja razem iq wieksze niz przecietny
urzednik...

karpio