Re: CD startuje jak krew z nosa...

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_jetta)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 15:04:15 MET

Marcin Wilk wrote:

: A jak sie Twoj CD zachowuje na drugim kablu? Slyszalem od klientow, ze na
: niektorych plytach ma znaczenie ustawienie zworek (master albo single) -
: na obu chodzi, tylko roznie dlugo czeka.

HD jest ustawione na "master" a CD na "slave"...
A poza tym chwilowo nie mam drugiego kabla. Rzecz w tym, ze u
innych tez jest na 1 kablu, a wszystko gra.

: Poza tym jesli chodzi o plyty Intel Zappa, to jest taka wersja BIOSa,
: ktora czeka na dyski 31 sekund i nie da sie tego skrocic. Ale to chyba
: nie jest ten Twoj problem.

Nie. Co wiecej moge w BIOS ustawic te wszystkie czasy oczekiwania (na
1 odczyt, na zglaszanie bledu po ilu sekundach etc.). Ale mam podejrzenia,
czy rzeczywiscie BIOS nie ma ochoty jakos odczytac parametrow mojego CD
i to tyle trwa... tylko, ze ja nie zauwazylem niczego, co bym mogl
jeszcze przestawic w setupie, zeby bylo inaczej.

Witek P.