Re: Windows 95 - ciekawostka (in +)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 11:18:30 MET

Krzysztof Porazinski (kpp_at_ocean.iopan.gda.pl) wrote:
: Padl mi port mysy w komputerze, po przelaczeniu do innego WIN95 smo
: rozpoznalo zmiane portu i baz zadnych dodatkowych zmianan uruchomilo
: mysz. Mala rzecz a cieszy.

Musiales restartowac? To zadna zaleta, od dawien dawna drivery i windowsy
wykrywaja mysze interaktywnie.
A jesli to bylo w czasie pracy... to chyba nie zycze sobie, zeby Windows
kradl mi znaki z modemu, programatora, czy co tam ma podpiete do coma.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |