Re: dblspace

Autor: Krzysztof Porazinski (kpp_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 10:05:29 MET

> Tomasz Slodkowicz wrote:
> Scandisk to NDD (Nortn Disk Doctor) tyle ze kupiony przez MS. Trzeba
> wziasc tylko wersje NU obslugujaca dosa 6.xx (na pewno 8.0, chyba
> takze 7.0 ?)
> Tomek --

Cwiczone.
 Zdecydowalem sie na bardzo bezposrednia operacje, a
mianowicie w kopii tego pliku (dblspace.000) zmienilem naglowek za
pomoca dosedit (z NU 8.0). Moje szczescie trwalo tylko chwilke: dysk
dal sie mount'owac, pokazal strukture katalogow, wszystkie pliki z
datami i odpowiednimi dlugosciami, ale kazda proba wejscia do pliku
konczyla sie informacja o jego uszkodzeniu.

Krzysztof Porazinski
kpp_at_iopan.gda.pl