Re: dlugie nazwy plikow w starym streamer'ze

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 22:20:41 MET

On Thu, 30 Nov 1995 15:03:20 +0100 Jan Rychter wrote:

>Marek Michalkiewicz (marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl) napisal:
>: Adam Ledochowski (ledochow_at_next.elka.pg.gda.pl) wrote:
>: : Mam taki problem. Posiadam streamer, jaks stary. Mam do niego program
>: : w DOS'e. Ostatnio uzywam Windows'95. Niestety streamer nie zapisuje
>: : dlugich nazw. Moze istnieje jakies rozwiazanie tego problemu?
>
>: Istnieje. Nie uzywac dlugich nazw :-).
>
> Rozwiazanie drugie: nie uzywac Windows'95.
>Uzywac oczywiscie Linuxa :-)

Panowie!
Nie przesadzajmy - Linux to, owszem, niezly s.o.
ale nie ma sensu radzic go nikomu. Zwykly uzytkownik
nie poradzi sobie nawet z instalacja, zas fachowcy
o nim wiedza, wiec info/reklama tak czy tak trafia w proznie.

Coc slyszalem ze jakas amerykanska firma zabiera sie
za sprzedaz komercyjnej wersji Linux'a. Takiej bardziej
dla ludzi. Dopoki jej jednak nie ma - na platformie Intel
jedyna alternatywa dla M$ pozostaje WARP. No chyba ze ktos
ma sprzet tak potezny by probowac pobawic sie NextStep'em.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org