Re: CDROM pod NW Lite

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 17:37:37 MET

seweryn_at_anatema.torun.pdi.net (Seweryn Walentynowicz) wrote:
>Grzegorz Szyszlo writes

> Probowalem zmierzyc te transfery, aby Ci odpowiedziec. Uzylem do tego
>Norton Utilities 8.0. I coz w jedna strone bylo troche ponizej 100 kB/s
>a w druga NU80 sie po prostu wiesza na pomiarze transferu sieciowego.
>Coz, chyba jednak cos jest nie w porzadku z ta moja siecia ( powiedzmy
>siatka, sa to tylko dwa komputery 486DX2-66 z plyta Asus i 586-60 z
>plyta Intela, dyski Maxtor 7540AV i Caviar WD 340MB )
>
> Pozdrawiam
>
> Seweryn

moze sprobuj ftp://ftp.novell.com , a potem nie pamietam, chyba
katalog clients . tam sa archiwa, z nowymi wersjami vlm.exe i *.vlm.
sprobuj je podmienic.
druga sprawa, sprobuj ladowac cache dysku raz przed, a raz po
ladowaniu driverow sieci (konkretnie vlm.exe). to moze przyniesc roznice.
ja uzywam ncache2 z nu8 do buforowania. wypadl najlepiej.
przy instalacji personal pod zadnym pozorem nie deklaruj ze chcesz z cache.
jesli to zrobisz, a potem wyremujesz cache, masz duze szanse na powtorke
instalacji :) (ktora i tak jest prostacka, gora 10 min.).

aha, jeszcze jak zaladujesz ncache2 , to na samym koncu dopisz
przestawianie parametrow, bo wylacza sie +i na wszystkie dyski. niestety
nie wiem dlaczego. poza tym jest ok.
mozesz tez sprobowac zwiekszyc ilosc buforow sieci, byc moze pomoze.
transfer na poziomie 250MB/s w obie strony jest naprawde osiagalny,
i to przy zwyklym transferze dysku (nic wygorowanego, standard ide),
i procesorze 33MHz.

--
                          oOOo