Re: Komputer na linuxa - raz jeszcze.

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 09:55:26 MET

Jacek Kijewski <mms002_at_loqi14.elka.pg.gda.pl> wrote:
> [...]

Mam rozumiec ze to kontroler EIDE an nie IDE.
Choc bym sie nie zdziwil jakby wtykali IDE.

Przydaloby sie wiedziec co to za karta (i czy) i jak X beda na
tym chodzic. Nie musza na kazdej.

Warto sie blizej zainteresowac co za dysk.

Dokladnie pasmo. Niestety to Cie bedzie iteresowac jak bedziesz
konfigurowal X. Mutiscan znaczy chyba tylko 58kHz.

Chyba nie zmuszaja do zakupu DOS/Windows ew W95?

Plusem tego jest ladna obudowa (Colani design), ale to za nia
slono sie placi. Minusem plomby na obudowie. Trzeba bedzie
dodatkowo placic za wsadzenie (za usluge) CD-ROMa czy karty
dziekowej.

Pawel