Re: Sector not found

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 18:44:50 MET

Robert Meronka <meron_at_ameba> wrote:
> [...]

                        , Panic ?

> [...]
>ta dyskietke do stacji i sprobowac na nia przejsc (a: <ENTER>), stacja
>wtedy zaczyna sie krecic, jezdzic glowicami i slicznie warczec.
>Probowalem dobrac sie do niej DISKEDITem, ale gdy tylko przelaczylem sie
>an ta stacje objawy sie powtorzyly. Tak samo bylo z proba jej formatowania
>i kilkoma moimi programikami, za pomoca ktorych chcialem sie do niej
>dobrac.
>Generalnie przypuszczam, ze cos padlo w BOOT SECTORze, ale to tylko
>takie filozoficzne rozwarzania, bo nie ma sposobu na zweryfikowanie tego.

polecam dyskietki adax . oto typowy przepis uzywania:

1. kupic
2. rozpakowac
3. sformatowac (tu na starcie moze cos odleciec)
4. zapisac.
5. wlozyc do szafy
6. poczekac 2 miesiace
7. wyjac z szafy
8. sformatowac (10 - 20 % dyskietek ma "0 track damaged"

naprawde polecam, jak ktos nie ma co ze szmalem zrobic :)))))

--
                          oOOo