Re: Win95-ciekawostka!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 11:58:15 MET

In article <49d904$oh8_at_sun1000.pwr.wroc.pl>,
marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.plă says...

>Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>: Znalazlem cos ciekawego (a moze to blad) !
>: Jak pokaze sie nam ekran oznajmiajacy , ze teraz mozna bezpiecznie
>: wylaczyc komputere, to tak naprawde jest to sesja dos'a (tylko ze w
>: trybie graficznym) i mozna uruchmic dowolny program , np. NC lub win :)
>
>Niestety poprawili to w polskiej wersji :-(.
>
>Wisi, po kilkunastu nacisnieciach klawiszy piszczy (przepelniony bufor).

To nie kwestia wersji. Na mojej maszynie dziala to tak jak opisal to
Leslaw Frydel. Podobnie jak Grzegorz od razu sprobowalem "mode co80"
- pamietam czasy gdy nieraz trzeba bylo zmieniac ten parametr.

Jednak jest w tym cos naprawde dziwnego: na dwoch innych pecetach z Win95
(ta sama wersja) to nie dzialalo!

Czyli jest to raczej kwestia konfiguracji (jakis efekt uboczny) lub
hardwaru. W kazdym razie jak sie wydaje p.Leslaw odkryl cos czego
Microsoft nie mial zamiaru zdradzic...

--
Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl