Re: haslo do setupu

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 09:59:36 MET

PAWEL MAMCARZ (POLI_at_sgh.waw.pl) wrote:
: Mam program, ktory nie odgaduje, ale kasuje haslo w setupie. :)

O! Mila wiadomosc, mozesz go jakos udostepnic?
Mam wlasnie problem, bo mam ustawione haslo,a nie wiem jak je wykasowac.
W BIOSie moge ustawic Always lub Setup. Nie ma Disable. Wpisanie np. AMI nic
nie pomaga. (Mam BIOS Ami).

Moze ktos wie, co z tym zrobic. (Oprocz zwierania bateryjki, bo bym wolal
mniej radykalne metody :) .)

Milego dnia - Rafal

--
        E-mail:   rafalr_at_mat.uni.torun.pl