Re: VB.

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_class1)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 09:09:45 MET

Hej,

: Czy ktos zna sie na Visual Basicu dla Windows 3.1? Mam klopt z uzyskaniem
: polskich fontow dla funkcji MsgBox (). Polskie fonty mam dla klawiszy, pol
: textowych itp. ale tu nie wiem jak to ustawic.

Albo jestem kompletnie zaspany, albo czegos nie kumam. Masz polska
klawiature? Polskie znaczki wychodza jak trzeba w edycji? Czcionka systemowa
ma takze polskie zuczki? Jesli 3xtak, to w czym problem?
Btw. to nie jest problem zwiazany z VB, tylko jesli juz z Windowsem --
sprawdz te czcionke systemowa. Podejrzewam, ze przy instalacji karty gfx
zostaly podmienione pliki /to najczestszy blad uzytkownikow/.

: Lech Wiktor Piotrowski
: a_j_p_at_it.com.pl

milego dnia zycze
hej