help

Autor: mwasow_at_krysia.uni.lodz.pl
Data: Mon 27 Nov 1995 - 18:27:45 MET

Moi kochani znawcy komputerow
Dosyc dawno temu wyslalem wiadomosc, w ktorej prosilem, zeby ktos
wprowadzil mnie w tajniki INTERNET-u i co sie okazalo-owszem dostalem
wiadomosc od kogos( imienia nie ujawnie),ze owszem wystarczy Mu tylko
napisac, a on ochoczo nadesle odpowiedz.W Polsce jednak juz tak bywa,
ze obiecanki to cacanki, a ...(wiadomo) i do dzisiaj sluch o Nim zaginal.
To sam wiem, ze bardzo fajnie jest sie znac na czyms, ale rownie fajnie moze
byc dzielenie sie swoimi doswiadczeniami- co wielokrotnie jest czynione
na tej liscie.
Moze wiec ktos wyjasni mi podstawowe uslugi, z jakich mozna korzystac
w INTERNEcie .
Z gory dziekuje za ewentualne zainteresowanie sie mna.
Pozdrowienia.
                                           Zbyszek.
e-mail:mwasow_at_krysia.uni.lodz.pl