Re: Problem z Win-OS/2

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 17:03:14 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_class1) wrote:
> Moze naiwnie, ale czy w miedzyczasie nie wymieniles Windowsow na polskie?
> Jesli tak -- zmien z powrotem. OS2 ma support tylko angielskich lub EE
> /chyba/.
Nie, nie cierpie polskich Windowsow, poza tym przez slowo support
uwazasz chyba mozliwosc ustawienia konfiguracji Polska w Selective Install
bo inaczej to nie bardzo rozumiem. W koncu niezaleznie od wersji pliki
True Type mozna sobie przeinstalowac na innej (pod warunkiem zmiany GDI.EXE
ale nie przypuszczam aby OS/2 nie zezwalal na to - w takim przypadku
najgorszym objawem bylby brak polskich liter. Zreszta jak wczesniej pisalem
mialem poprzednio wszystko na jednej partycji i dzialalo. Praktycznie jedyna
roznica to to ze teraz jest WIN na dysku D. Sam win dziala "bez zarzutu" jesli
tak okreslic jego normalne zachowanie.)

                                                Stanley

PS: skad ty wlasciwie sie urwales, adres macias_at_class1 niewiele mi mowi.