Re: SIS 86C201

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 21:29:57 MET

>Ogolnie mowiac, swietna karta do Windowsa 3.11 i najwyzej 17-calowego
>monitora, ale jesli zamierzasz grac duzo, to kup najlepiej S3 Trio 64,
>ktora jest obecnie chyba najpopularniejsza i ma najwieksze wsparcie w
>roznych programach.

huh... zawsze mi sie wydawalo, ze najwieksze wsparcie (oczywiscie po
standardach w rodzaju vesa) ma pewien uklad na literke t... jest
najszybszy w dos i ma bardzo atrakcyjna cene... niestety w chwili obecnej
wsciekli sie ludzi i jest takie zapotrzebowanie ze kupienie tegoz graniczy
z cudem... tak to jest - dobre i tanie... i nie ma :)
karpio