Re: LBA i WIN

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 16:36:06 MET

Doslownie wczoraj kupilem sobie WDC2850 z dyskietka i instrukcja obslugi
do DM-a . A tam jak byk (w czesci o instalacji w systemach innych niz
DOS/Windows 3.xx, a konkretnie w Win95) jest napisane, ze - o ile
dobrze pamietam - wszystko pojdzie, ale pierwsza Patrycja :) musi miec
ponizej 528 Megsow!!! Ja tam ani nie mam Win95, ani nie chce mi sie
bawic w partycjonowanie (dzielenie...), ale widac, ze na tym moim to juz
bym musial dzielic, gdybym mial. Ciekawe, ile ma ta twoja pierwsza
partycja.

Wnioski nasuwaja sie same: RTFM?....
A wyrzucanie dobrych dyskow chyba nie ma sensu.